Nobody said it would be easy.

Jeg sitter her nok en gang frustrert på meg selv. Idag har så absolutt ikke kostholdet vert i nærheten av greit. Jeg spiste Club Sandwich til frokost, slush for å kjøle meg ned, og selv om grillmaten kunne vert ganske sunn med salat og mais til kjøttet så klæsjet jeg på greit med kryddersmør på maiskolben. Toppet det hele med en New Energy sjokolade og en muesliblanding som kunne vert sunn hadde jeg ikke slengt over to sukkerposer med 6g sukker i hver.

Jeg er i en nedovergående spiral, og jeg vet at ganske snart kommer jeg til å se på vekta og begynne å gråte fordi jeg har lagt på meg et par kilo. Jeg vet det så godt i hodet at jeg skjerpe meg, men kroppen hører ikke etter. Jeg liker å skylde på at det er sommer, eller det at kjæresten min tar litt lettere på kosthold og at dette rammer meg – men det er bare megselv det står på nå.

Jeg har flere planer jeg kan følge og har ingen hindringer (andre enn smaksløkene), jeg bare trenger skikkelig motivasjon, og det finner jeg ikke lengre der jeg har brukt å finne det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sliter virkelig nå. Alle tips, uansett taes imot med stor takk, jeg må få dette til, om det ikke blir sommerkroppen så vil jeg bare ha kroppen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg