Treningsøkt 11/06-16

Idag kjørte vi en liten “wod” lignende økt på treningssenteret som tok ca en time. Hadde den vert litt bedre planlagt ville den vert unnagjort på en halvtime sånn ca, men det ble som det ble!

4min roing høyt tempo (1036m)

Tabataintervall:
Pull-up med strikk
Box jump
Invert Sit-up og Butterfly
Clean med stang (La til press på de siste rundene)

Grunnen til at økta ble så liten var fordi vi begge ønsket å ha beina i behold til morgendagen, da vi skal på en lengre fjelltur! Turen går opp på Flånebba som er en av mine favoritt-turer på mer enn 3t! Ja jeg kategoriserer turene etter hvor lang tid de tar. Jeg har vel vert der 4 eller 5 ganger før, og gleder meg like mye hvert år til snøen smelter slik at det går an å komme seg opp dit.

Noen bilder fra de turene jeg har vert der:
2012

2014

2015


De siste gangene jeg har vert der har vert på tidlig vinter, så det blir nok en annen opplevelse å gå der nå på sommeren igjen! I 2012 husker jeg at det var like før jeg ga opp, jeg var utslitt da jeg satt nede ved vannet før siste biten (Som ser forferdelig tung og lang ut ifhorhold til hva det faktisk er). Jeg gleder meg helt sykt, og skal garantere at det kommer ut noen fine bilder iløpet av morgendagen! Så liker du naturbilder, følg gjerne med her og på Instagram (Gunnhildresell der også)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg