Crossfit Kristiansund!

Vi dro på hytta fredag kveld med målet om å dra på team-wod på Crossfit Kristiansund. Det vi ikke helt hadde regna med var at det bare gikk ferge en gang i timen, så vi måtte bytte klær på ferga og mer eller mindre løpe inn på senteret ta vi kom frem for å rekke det. For et stress, men likevel verdt det!

Jeg og Andreas ble satt på gruppe med to andre medlemmer fra senteret, da vi skulle være 2 jenter og 2 gutter på wod’en.

Wod 1: 50 butterfly sit-up per person (en og en person, så dette tok lang tid)
100 deadlift fordelt på gruppa, vi tok 25hver med 80kg for gutta og 55kg for oss jentene.
Avsluttet med 200 wall-ball (vekt 6/10kg) hvor vi kjørte 10 før bytte. Her klarte jeg å kaste ballen så knølete at den havnet i armene på hun andre på gruppa som sto bak meg. Sinnsykt irriterende, men var så uvant med så store og klumpete wall-balls i motsetning til de vi har på Impulse som er halve størrelsen.

Vi manglet 15 rep for å bli ferdig på 15min, men vi var likevel de som kom lengst! På neste runde skulle en og en fullføre hele runden før vi byttet! da skulle vi gå i trillebår ca 30m, 5pull-ups, 10 bar facing burpees over, 15 box-jump og ca 200m løping (ut av senteret og en runde utendørs som jeg ikke aner eksakt hvor lang var).

Jeg hadde helt sykt blodsmak i kjeften og fikk en slags treningsastma hvor hele pustesystemet mitt lukka seg sånn at jeg rett og slett fikk store problem å puste skikkelig og fikk hosteanfall. Så verdt det!

Vi var også på shopping etterpå, men det kommer i eget innlegg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg