Fjelltur- salsnebba!

Hadde en helt nydelig tur idag på Salsnebba, og det var helt magisk.

Den urørte naturen, trærne, utsikten, ja til og med steinhellene var fine!

Det kan ikke beskrives – bare bli sett; så her er noen bilder!

Helt rå tur! Dagen ble avsluttet med grillfest med jobben, hvor jeg innså at jeg var kledd som en brud

Something old (brillene) something new (blomsterkransen) something white (kjolen) something blue and something borrowed (begge er jakka som jeg da stjal fra Marion en gang i fjor, hehehe)

Jeg blir nok ikke brud enda, men det er greit å vite at man er forberedt!

Etter grillfesten kjørte jeg og Andreas direkte derfra til hytta på Halsa! I morgen drar vi til crossfit Kristiansund for å delta på team-wod. Kjæresten hadde knallhard beintrening på onsdag og jeg hadde jo som dere ser en relativt heftig tur idag, så det blir gøy å se hvordan beina holder.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg