Nyklipt!

Jeg er alltid trist og redd før en frisørtime. Frykter at jeg kommer til å bli skikkelig korthåret slik som jeg ble en gang jeg lot feil person klippe meg.

På grunn av hvor nøye det er hvem som skal klippe meg har jeg gått nermere et halvår uten å få klipt håret. Heldigvis er min faste frisør tilbake og jeg fikk endelig frisket opp!

Ble veldig fornøyd, også er det alltids gøy å då krøllet håret da jeg aldri gidder selv! Det er deilig å kunne føle seg fresh en gang iblant når man normalt vandrer rundt i svette treningsklær eller skitne arbeidsklær og hestehale.

Er dere kresne på frisører?

2 kommentarer
    1. Så fin du ble 🙂 Jeg har planer om å klippe meg til helgen. Vil egentlig ikke ta noe av det lange håret mitt, men samtidig vil jeg ha en dristig forandring 🙂 Ønsker deg en kjempefin kveld videre!

    2. Pernille: Takk for det 🙂 Du kunne jo prøvd kragebenslengde? Ser det er veldig populært for tiden, og det er ikke like drastisk forandring som f.eks en bob? 🙂 Det er jo også mulig å klippe det opp, men da er det håpløst å få til fine fletter igjen. Hør med frisøren hva som kler ditt ansikt og teksturen på håret du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg