Oppsummering Mai!

Jeg tok en liten runde på Instagram og så igjennom bildene, og jeg har lagt ut hele 60 bilder, bare i Mai! Jeg er fullstendig klar over at det er voldsomt å legge ut 2 bilder om dagen, men det har skjedd mye denne måneden, så da tar jeg en oppsummering her inne også!

I mai har jeg vert på hyttetur med noen av mine favorittmennesker, jobbet hardt for å holde kostholdet i sjakk, gått på tur, møtt min første hund av Neo’s rase (de bare elsket hverandre <3), ryddet frem sommergarderoben, vert på grillfester med venner, gått mer på tur, tatt pers i både knebøy, markløft og frontbøy, vert på konsert, feiret 17mai slik som resten av Norge, fått ny hårsveis (Rastafletter som jeg tok ut idag, faktisk), vert på enda flere turer og i helga var jeg på vikingmartnad!

Dette har vert en fantastisk flott måned, en av de beste på lenge! Det store høydepunktet er selvfølgelig ikke spesielt sjokkerende; konserten med Mumford and Sons. Konserten i seg selv var veldig unikt, da musikken deres er så fantastisk hærlig, men hele opplevelsen av å være i Oslo på sikkert den fineste helga som har vert der på lenge var magisk. Det er noe spesielt med Oslo’s gater, en sjarm jeg egentlig ikke skjønner helt – men digger likevel!

Det andre store høydepunktet var nok badestampkvelden etter bootcampen. Herregud jeg kan ikke huske sist jeg har hatt det så gøy på en fest! Masse latter, god mat, drikke og desverre noen brannsår.

Det må også nevnes at å ta pers i to øvelser samme måned virkelig gir mersmak! Tok 95kg på begge øvelsene – og selv om jeg faktisk klarte 95kg for ca et halvår siden så forsvant mye av styrken i korsryggen da bekkenet mitt ble ‘knekt på plass’ til kiropraktor, så jeg måtte bygge opp de musklene jeg ikke har fått tak på før – så samme pers, bare med bedre og mer riktig teknikk. Utrolig merkelig hvordan litt knekking her og der kan forandre så mye i kroppen.

Takket være massevis med turer og styrketrening (I kombinasjon med relativt bra kosthold) har jeg endelig begynt å se resultater på kroppen min! Jeg har mer enn nokk fett igjen på kroppen, og jeg går egentlig bare og fantaserer om den flate magen som ikke har dukket opp – men jeg har blitt mye mer markert enn før. Om morgenen kan jeg faktisk se antydning til både kjærnemuskulatur og ‘v’ på magen. Stremmer jeg låra blir quadsene sykt tydelige og jeg har bulker både her og der på armer selv om jeg nesten aldri får trent de. Senest i går la jeg merke til en muskel på ryggen jeg ikke har sett før. Har lenge hatt ei såkalt ‘renne’ nedover ryggraden, men om jeg vrir meg eller på en annen måte aktiverer ryggmuskulaturen så har jeg faktisk en slags “V” der også fra korsrygg og opp mot skulderblad!

Jeg er ikke komfortabel med å skulle kaste klærne og vise meg frem, men jeg håper bare jeg klarer å stremme inn kostholdet de kommende ukene slik at jeg faktisk blir så komfortabel!

Nå har jeg skrevet mer enn noen orker å lese uansett, så nå får det være nok! Ha en fin morgen/dag/kveld til de som evt. orker å lese, og ha en fin Juni, det skal jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg