To turer!

Her i Sunndal er det på ingen måte mangel på trimturer, stikk-ut turer og fjellturer. De kan ta alt fra 20minutter totalt, til 6 timer en vei. Alt avhengig av hvor fjellvant man er!

På fredag var jeg, Frank, Vera og Jonny på tur på Karihaugen (en kort og lett tur som passer de fleste), eneste vi gjorde litt annerledes var at vi gikk en helt annen rute som var en del tyngre enn den vanlige ruten. Den brede grusveien jeg er vant til å gå ble byttet ut med en trang sti i bratt terreng. Synes det var utrolig digg å teste en ny rute!

Selv om turen tar knappe 40min uansett hvilken av veiene vi går (i et rolig tempo) så får man fantastisk fin utsikt da det er åpent i de fleste retninger!

Jeg og Frank slo som vanlig til med et helt nydelig “laddj” bilde! Vi er veldig lekre, we know.

Til tross for den heller intense økta på fredagskvelden kom jeg, Andreas, Bodil og Odd oss opp på Vettafjellet! I motsetning til Karihaugen er dette en skikkelig fjelltur. Den er ikke så veldig vanskelig, da den er relativt kort med tanke på hvor høyt oppe man starter turen (vi går ikke fra havgrensa med andre ord).

Omnomnom

Endelig et perfekt familiebilde av oss (Da Neo som oftest nekter å se i kamera med mindre store mengder godbiter er involvert) ♡

Her ser vi Øksendalen fra toppen! Det fine med vettafjellet er at det basically er på ‘toppen av verden’ slik at man får utsikt overalt!

Her er utsikten mot Sunndal fra toppen!

Jeg har virkelig fått tilbake gleden av å gå på fjellturer, og generelt alt som har med trening å gjøre! Nå er det da dessverre kostholdet som har sklidd litt ut igjen. Jeg vet det bare er meg selv det står i å klare å holde ut nå, så jeg er bare pent nødt til å skjerpe meg!

Heldigvis jobber jeg nattskift kommende uke. Da har jeg god tid til å planlegge måltidene mine, og da er det en bedre sjanse for å klare å holde meg til plan. Jeg nekter å.’bli større’ igjen nå som jeg selv begynner å se at jeg har fått resultat av det jeg har gjort!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg