For en dag!

Har hatt en helt nydelig dag med litt selvpleie i form av soling, rydding og vasking (som tro det eller ei jeg nyter) og masse god mat og drikke! Avsluttet dagen med ei utrolig tøff beinøkt!

Elsker den bkinien her fordi den er så hærlig med alle fargene!

Neo ble også med ut til tross for at det var i overkant varmt! Han har vert uvanlig slapp i det siste, men håper det bare er på grunn av varmen.

Det ble et par pils til maten, noe jeg ikke ser et problem med, selv om mange tror at man må være avholds for å få fremgang på trening.

Noe skuffende kjøtt, ble overstekt og helt uttørket, men maiskremen skuffer aldri og veide opp for det seige kjøttet!

Økta var helt rå!

Begynte med gradvis økning på back squat. Startet med 20rep med stanga og økte med 20kg opp til 60kg hvor jeg videre økte med 10kg og så 5kg opp til 95kg (1 rep). Gikk da altså gradvis ned på repetisjonene og opp med vekta, så gjorde jeg motsatt (drop-set).

Deretter var det beinpress med 20+ rep fra 25kg opp til 125kg.

Neste var leg curl(?) – eller som jeg kaller den “hamstring murder” – med 3 runder max rep hver gang.

Kjørte samme type sett på den motsatte som jeg heller ikke husker hva het, og avsluttet siste runde med 2 rep hvor Petter presset beina mine ned mens jeg prøvde å holde de oppe. Jeg kan bare si at jeg gruer meg til å kjenne beinformen i morgen og på Søndag, det blir nok ufrivillig duck-walk i to til tre dager!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg