Forvrengt selvbilde.

Jeg har jobbet med å komme meg ned i vekt omtrent siden starten av 2016. De siste to månedene har jeg vert enda mer fokusert og flinkere til hverdags. Jeg vet det har skjedd ting. Det går litt treigt, men det går fremover.

Problemet er bare at jeg ikke klarer å se det. Selv ikke nå.

Jeg ønsker selvfølgelig å klare å se hva jeg har oppnådd når jeg når målene mine, men jeg frykter at jeg kan bli “cocky”. Det er utrolig mange folk som blir utålelige etter vektnedgang fordi de får for seg at de brått er verdensmestere. Jeg vil ikke bli sånn. Hvorfor kan vi ikke bare ha et realistisk syn på vårt eget utsende egentlig?

Uansett – jeg har igjen ca 4 uker med matplan før jeg i teorien er ferdig. 4 uker burde være tilstrekkelig for at jeg akal få flat mage, men tiden vil vise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg