Outfits!

Nå som sommeren nermer seg og jeg er på rett vei kroppsmessig (Har fremdeles en lang vei å gå, men jobber hele tiden med å spise så sunt jeg klarer!) er det blitt mye mer givende å kjøpe klær og sette sammen antrekk!

Som oftest tenker jeg ikke over å skulle ta bilder av de men her er noen som jeg faktis har kommet på å ‘forevige’!

Dette er kjolen jeg brukte på bursdagen min! Jeg har aldri klart å få den på meg før, så selv med 15minutt knallhard jobbing for å få den på så føltes det som en stor seier!

Her er noen innkjøp fra denne helgen!

Jeg er nok ikke komfortabel med å skulle bruke denne kjolen enda. Den viser hver eneste valk jeg har – men jeg håper jeg får vekk “Siste rest” iløpet av de neste 6 ukene (ny matplan)


Antrekk fra en eller annen lørdagslunch!


Det jeg hadde på meg i går! Topp og cardigan kjøpt i Trondheim på Lørdag.

På lørdagen hadde jeg på meg det fineste antrekket av alle de jeg har bilder av, men jeg tok ingen bilder av det.. Hehe.

Jeg har begynt å innse mer og mer at bloggen min har blitt mer som ei dagbok enn en vanlig blogg. På en god dag kan det være inntil 10 som leser den. Det er egentlig like greit for da kan jeg skrive alt som faller meg inn uten å bekymre meg for hvem som kan se det!

Interessene mine endrer seg hver uke også – så ei uke er det masse trening, så tegning, så DIY’s – på denne måten kn jeg publisere ALT uten å bry meg om hva slags type blogg folk forventer at dette er!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg