Shopaholic!

Idag hadde jeg rett og slett et lite “Slag”. Jeg bestilte rundt 6 klesplagg og har samlet ytterligere 20 ting i handlekurven jeg valgte å ikke bestille. Som jeg har vist ganske tydelig den siste tiden har jeg fått fullstendig dilla på alt som heter shorts, crop-tops og bikinier. Greia er bare at jeg faktisk ikke har kroppen til det, endaforhåpentligvis.

Som sagt endte jeg opp med en del, og jeg gleder meg til å vise de frem når de kommer (som tar ca 1mnd) og da satser jeg på at sommerkroppen er på plass og jeg faktisk -kan- bruke både det jeg allerede har bestilt og det jeg vurderer, som er følgende;


“I hated everybody before it was mainstream” – Må si den passer meg utmerket siden jeg var ufattelig “folkstygg” for bare to år siden. Da snakker vi kaldsvette og tildekt med store solbriller og hetta langt ned i panna hver gang jeg satt foten utenfor døra.


Vet ikke hva det er, men helt forelska i denne toppen! Kan være toppen og shortsen sammen som gjør det – men jeg finner &%¤# ikke shortsen noen plass..


Denne er faktisk ganske stilig. Eneste grunnen til at jeg droppa det idag er fordi jeg har flere ganger blitt “lurt” på etsy og ebay fordi shortser ofte bruker falske bilder, så det man får levert er helt sinnsykt stygt.

Denne er såååå fin! Eneste problemet er at omtrent ingen bikinier passer meg. Spesielt ikke de fra utenlandske sider. Det er dessuten ikke sånn at jeg er dritgira på å få zebrastriper over hofta i sommer heller. Skulle aller helst dratt på nudiststrand i syden jeg.


Døds søt!


True!

Her er det da toppen som er av interesse. Har faktisk ikke noe til overs for disse hullete buksene. Liker veldig godt “distressed” bukser med rifter, men synes rett og slett det ser teit ut med så store hull som dette. Håper det er en trend som går fort over.

Dette er da bare noen få av tingene på min “nye” ønskeliste. Tipper ihvertfall at 3 av disse plaggene er på vei hjem til meg allerede iløpet av april. Men vi får se! Skal spare penger som om livet mitt var avhengig av det frem til juni. Mulig det blir en kort sydentur iløpet av Mai, alt avhengig av hvor god råd vi faktisk har frem til da.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg