Årets bursdagsønskeliste!

Hvert år sliter jeg med å faktisk komme med ønskeliste, men for en gangs skyld har jeg ei ønskeliste å komme med! Eneste problemet er vel at det er 5 dager igjen til bursdagen (6 til feiringen) så det er vel for sent, men pytt sann!’


Reebok white leather. Har hørt de er sykt gode, så why not!


Adidas superstar! Har lyst på hvite sko, syntes de var så fine da de “kom tilbake” i butikkene. Likte de rett og slett på grunn av den gull-lappen.


Runwaydreamz shorts! Har alltid hatt lyst på, og jeg har allerede èn men den er for stor nå. Kommer aldri til å kjøpe selv siden de er så dyre, så er vel ingen poeng i å ha det på ønskelista heller egentlig.


“bustier” med diamanter, rosemønster, blonder eller nagler! Alltid hatt lyst på slik også, men nå har runwaydreamz sluttet å lage de og jeg klarer ikke finne noen plass som selger de heller.


Grått Björn Borg eller Calvin Klein undertøy!


Frisørtime! Har lyst på litt lysere og kaldere hårfarge, men vet ikke om jeg tørr å gjøre det selv på grunn av slitasjen. Har herjet så mye med håret for å lære meg å flette sånn som på bildet over at det rett og slett har blitt litt tynt..

Så det er årets ønskeliste! Forventer absolutt ingen av disse tingene, men kanskje jeg får penger slik at jeg kan gå til innkjøp av noe!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg