“The V”

“V” eller oblique er muskelen som hår rett over hoftebeina og danner en v-form neders på magen. Den er vel mest kjent på menn – men det er nok kvinner som har det også.

Jeg er veldig sterk i magen, det har jeg alltid vert, men jeg har også alltid hatt mye fett på magen så jeg har aldri egentlig set tegn til at jeg har hatt muskler der – før idag.

Da jeg sto opp så jeg nemmelig at jeg har nettopp “V” hvis jeg lener meg til siden slik at musklenen blir aktivert.

Jeg har fryktet dette helt siden jeg innså at jeg er sterk i magen. Det er ikke noe mot de damene som jobber for markerte magemuskler og store armer – jeg har bare ikke lyst på det!

Har drømt om flat mage siden jeg var 12år, men det ser ut som jeg vil ende opp med markerte magemuskler når jeg går enda mer ned i fettprosent.

Men hvis jeg skal være helt ærlig? Jeg likte det jeg så. Jeg vet ikke hva det er, jeg bare elsket det å se en synlig muskel!! Som sagt har jeg aldri vert tynn, så det er alltid det jeg har ønsket, men å se plutselig at det dukker opp muskler her og der er jo sykt kult!

Det er ikke direkte det at jeg synes det er pent, men det er KULT!

Hva mener dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg