To-ukers-sjekk!

Jeg hadde en formsjekk i går (?) og ble gledelig overrasket!

Jeg veide meg og tok bilder fra alle vinkler og sammenlignet de med bildene fra to uker siden, og selv om det ikke var banebrytende stor fremgang – så var det like stor forandring som jeg tidligere har opplevd etter kanskje 1-2mnd!

Jeg er nå kommet ned på 78tallet, altså 78+ kg! Dette var da årsmålet mitt! Jeg ser også at jeg helt sikkert har igjen 3-4kg igjen å ta av, uten problem! Jeg tror faktisk at jeg ikke trenger den “ekstra” planen etter jeg er ferdig med disse 6 ukene!

Jeg må jo uansett følge planen helt eller delvis selv etter jeg er ferdig med de 6 ukene for å opprettholde, men da kan jeg i det minste spise godteri på helg (tipper jeg).

Det er ihvertfall digg å se at det har en virkning, selv etter så kort tid! Jeg kjenner jeg allerede gleder meg til neste formsjekk (dag 28)!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg