Hvorfor jeg vil bli tynn!

Et ord; Runwaydreamz.


Dette er noe av det vakreste jeg ser (når det kommer til klær, riktig nok!). High-waist shortser med crop-tops eller ‘bustiers’! Det sier seg kanskje selv at hvis man har litt mage eller mye fett på lårene, så ser det rett og slett ikke veldig bra ut. Jeg har èn runwaydreamz shorts (som heter voldemort, komisk nok) og jeg elsker den. Den er godt brukt for å si det mildt, men det som er litt trist er at hvis jeg skal bli slank nok til å kle den (eller ihvertfall føle meg komfortabel i den), så vil den ikke lengre passe. De aller fleste av Runwaydreamz sine originale shortser (altså de jeg forelsket meg i) er ikke lengre for salg, så det er  bare den ene som er for salg enda som jeg virkelig ønsker meg;

Problemet er da bare at den koster ca det samme som en ny datamaskin. Nemmelig $200..
Heldigvis har jeg brukt mye tid på redesigning, så jeg faktisk ikke bestille en shorts, jeg kan lage den.


Hvordan jeg skal få tak i klærne jeg ønsker er uansett ‘long ways ahead’ da jeg ikke er kommet i nærheten av den kroppslige form jeg ønsker før jeg kan kle meg slik. Men dette er da den store motivasjonen. Den har alltid vert den samme, men jeg har aldri bevisst  oppnådd det.

Jeg begynner å føle meg ganske greit inne i kostholdet etter 8 dager på plan, og hvis fremgangen fortsetter likens som den har gjort så langt, så skal jeg ved all sannsynlighet være klar for drømmeklærne til sommers!

Hva er din motivasjon til trening/vektnedgang?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg