En bedre dag!

I går natt var jeg virkelig langt nede. Jeg var sint på meg selv, på påska og generelt alt annet også.

Heldigvis fikk jeg ‘much needed’ alenetid idag. Jeg voknet i 11tiden og lå og dro meg til 12. Sjekket alle apper og kjente motivasjonen steg igjen etter hvert som jeg voknet. Jeg kom meg ut av senga og laget frokost – etter plan, naturligvis.

Siden jeg sto opp så sent gikk jeg direkte fra frokost til middag som var fantastisk mye bedre enn gårdagens katastrofemåltid.

Kylling, salat, fullkorns ‘fusilli’ og dressing av gresk yoghurt.

Deretter var det tid for trening (Kettlebell gruppetime). Jeg var med på timen så mye som jeg kunne, og da vi kom hjem laget jeg havrepannekaker (som var helt nydelige!)

Alt i alt har det vert en så utrolig mye bedre dag enn i går. Jeg innså blandt annet at jeg faktisk kan begynne å trene igjen, så lenge som at jeg er forsiktig med skuldra i starten. Jeg er på rett spor – og jeg klarte faktisk å se at jeg har blitt slankere idag! Jeg ser veldig tydelig hvor på kroppen jeg har forbrent mest fett – som er lår og over ribbein/rygg. Problemområdet er nok helt nederst på magen, men når jeg ser så tydelig effekten av kostholdet allerede nå – selv med mange cheat days – så er det absolutt håp for at den forsvinner også!

Som en bittersøt overraskelse brukte jeg en av mine favorittshortser fra nike på trening, den har alltid passet meg perfekt i størrelse – men idag var den for stor. Jeg elsker jo shortsen, men å ikke bare se tall, men et fysisk bevis på at det jeg gjør funker, var en slik fantastisk følelse!

Jeg fikk en helt ny bølge av motivasjon, og jeg håper at denne gangen, så vedvarer den!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg