Gikk på en storsmell..

Da har jeg for tredje dag på rad cheatet på kostholdet. Jeg føler meg helt ubrukelig nå, og i morgen skal jeg ha formsjekk igjen.

Jeg er nervøs for resultatet og sylt sint på meg selv fordi jeg lot meg bli revet med i påskehysteriet med sjokolade, vin og middager langt utenfor godkjent ‘sone’. jeg må vel bare bite tenna sammen og prøve å ikke bli helt hysterisk når jeg tar målene i morgen og går på vekta. Men igjen, kanskje dårlige tall er akkurat det som skal til for å gi meg den selvkontrollen jeg så alt for tydelig ser ut til å mangle.

Har heller ikke fått svar fra kostholdsveileder angående spørsmål om planen, og da frafaller en del av entusiasmen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg