Dag fire!

Andre og siste dag på hytta nå, har vert grått og trist hele dagen, men likevell er det så utrolig vakkert her!

som kanskje er gjennomskuelig av bildet har vi fisket. Vi måtte avslutte etter knapt en time da Neo klarte å falle utenfor bryggen og ut i vannet. Han blir helt mental når det er snakk om fisking, og ingenting noen av oss gjør hjelper, dessverre.

Idag har jeg rett og slett gitt litt faen i kosthold. Det er ikke mer enn kanskje 4 ganger i året vi er på hytta for oss selv – så jeg har spist alle måltider slik de skal være – men tillatt meg ikke mindre enn TRE PÅSKE-EGG og en stor neve chilinøtter og surt smågodt.

Akkurat nå drikker jeg mitt andre hvitvinsglass og fikser middag, som idag er chips, fløtesaus og indrefilet med ovnsbakte grønnsaker! Namnam..

Jeg har også kjørt Yoga-økten jeg fikk satt opp av kostholdsveileder.

Det var faktisk ganske gøy, selv om ‘plogen’ er helt håpløs. Man skal prøve å få tærne i gulvet, men holde ryggen strak. Ehhh.. går det egentlig an?

Det går vel til slutt! Men det jeg er veldig fornøyd med er at jeg faktisk får til å stå med kroppen strak, uten å støtte opp med armene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg