Dag 2 - kosthold og trening

Da har jeg kommet meg igjennom dag 2 (av 42) på kostholdsplanen! Dagen idag gikk mye bedre da jeg var mer forberedt pg hadde maten klar for meg da dagen startet!

Frokost ble havregrynsgrøt, som jeg rett og slett ikke har skjønt hvor mye jeg har savnet. Det var rett og slett genialt å fylle på med siden jeg kastet opp rett før (les innlegget under hvis du lurer hvorfor).

Frukt til lunch, knekkebrød til mellommåltid og noe som for meg var svært snodig til middag!

Kylling, guacamole og nøtt & spinatsalat! Jeg fryktet at det kom til å være grusomt, men med 3 hvitløksfedd i guacamolen og sikkert ei halv krukke med krydder på kyllingen ble det faktisk et ganske interessant måltid smaksmessig. Ikke noen ny favoritt, men kommer nok til å spise det flere ganger disse 6 ukene.

Treningen var idag en 'beinhard' legday, no pun intended.

Markløft (10x40kg - 10x60kg - 5x80kg)

Kjørte også back squat, frontsquat, tåhev, utfall og avsluttet med dropset på lårstrekk i maskin.

Kjempefornøyd med at jeg klarte alle settene på front- og backsquat, med økning! Jeg begynner å bli stødigere og mindre redd for å ende opp med stanga over meg, så da får jeg utnyttet styrken i beina bedre! Eneste kjipe er at jeg får så vondt i skuldre og nakke av stanga. Får bite tennene sammen!

Dagens siste måltid var også dagens høydepunkt (matmessig)!

Fruktfat med yoghurt som 'dip'! Rett og slett fantastisk godt, selv om det egentlig var utrolig teit å tømme yoghurten utover fatet sånn som det her. Jaja, det så jo pent ut i det minste!

Jeg kommer ikke nødvendigvis til å skrive alt jeg gjør og spiser hver eneste dag, men bare dra frem noen få punkter jeg føler er verdt omtale! Har endelig noe å skrive om nå som kosthold er på stell, så det blir nok litt matprat ihvertfall!

Nå skal jeg snegle meg til køys og bli der til senga ikke er behagelig lengre! Ha ei flott helg alle sammen!

2 kommentarer

Middagen så super god ut! :D

Gunnhild Resell

19.03.2016 kl.11:41

Den var ikke verst! :)

Skriv en ny kommentar

hits