Lærer aldri..

Idag fikk jeg en heller ubehagelig start på dagen. Jeg kom meg opp 05:15 og gjorde det jeg skulle, alt bortsettfra å spise frokost.Var så trøtt at jeg ikke tenkte noe på det, men en av kostilskuddene mine skal aldri tas på tom mage, og idag erfarte jeg hvorfor. 

Jeg kom meg på jobb, hadde skiftet klær og hengt på meg ryggsekken da det virkelig begynte å svi og boble i mage, så brystkasse, så hals. Jeg viste akkurat hvorfor det var ubehagelig, det blir jo en brennende følelse hver gang jeg tar denne tabletten, men har aldri kjent det så intenst. Jeg gikk inn på toalettet for sikkerhets-skyld, og joda, der begynner jeg å brekke meg.

Jeg kastet opp koffeinvann som var noe av det fæleste jeg har opplevd, og en spirulina tablett som ikke hadde rukket å gå i oppløsning. Koffeinvannet var helt grusomt. Jeg fikk virkelig kjent hvorfor den tabletten er så hard for magen, for det føltes som at jeg spydde glasskår blandet med syre. Fikk det opp i nesa og greier, og det var helt forferdelig. Magen vred seg og tårene trillet og jeg sto på alle fire med ryggsekken på og følte meg ganske lur, egentlig. 

Heldigvis var det hele over innen to minutter, og nå føler jeg meg helt som normalt, bare mindre opplagt siden jeg ikke har fått i meg koffein idag. Jeg tenker jeg skal lage meg en kopp kaffe, og da tenker du kanskje “Herregud, lærer du aldri angående koffein!?”

Kanskje jeg aldri kommer til å innse at enkelte ting ikke er bra for meg, men nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker å tenke noe mer logisk på det!

Herregud det er mye rart ute på nettet..

Så ønsk meg lykke til! Satser på at jeg slipper å kaste opp kaffe’n også!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg