And so it begins!

I gr kveld fikk jeg planen min! Den inneholdt en plan med 6 mltider fordelt utover dagen, 18 oppskrifter p ulike retter, smoothies, tilbehr og brd/muffins, 6ukers treningsplan og oversikt over treningsvelser med beskrivelse og bilder p hvordan de skal utfres!

Mltidene s vanskelige ut, men n har jeg gtt over planen ca 10 ganger, og den er faktisk genial! Billige og enkle matvarer som man fr tak i p dagligvare butikker som kan slenges i en matboks og bringes med p jobb o.l! P ekstraoppskriftene er det litt mer avanserte (og sikkert noe mer velsmakende) alternativer som jeg kan teste ut i friperiodene mine.

Eneste som er skuffende er at det ikke var noe tunfisk p planen, siden jeg endelig har ftt smaken for det i tillegg til at det er billig og enkelt ta med p jobb.

Treningsplanen (Som mest sannsynlig ikke kommer til bli fulgt, rett og slett fordi det ser for lett ut) bestr av;
Dag 1 mage - rumpe - lr
Dag 2 - Fullkropp pulstrening
Dag 3 - Tabata
Dag 4 - Fysio for skuldre
Dag 5 - rumpe - lr - legger
Dag 6 - Stretching/yoga
Dag 7 - Fridag

Jeg m nok forandre litt p oppsettet for f det til passe i min hverdag.

Tabata er onsdag og stretching p mandager (s lenge som jeg fr plass p timene) og sndag er blitt den nye beintreningsdagen, s jeg fr rokkere litt p dagene + tilpasse de etter arbeidsperiodene mine.

Selv om det er vanskelig f planen til passe i min hverdag er jeg veldig fornyd da jeg ikke savner noe p den! Det er tydelig at hun har tatt mine personlige ml i betraktning sa hun laget planen - og det er for meg det viktigste!

Alt i alt virker det hyst gjennomfrbart, jeg m bare f inn rutine p matlaging slik at jeg slipper at det som skjedde idag skjer igjen - nettop at jeg bare hadde med mat til to mltider p jobb. Blir ndt til improvisere med 12-mltidet slik at jeg ikke drar p trening sulten.

Har lovt vre med p trening med Marion etter jobb; s kommer nok til teste ene intervall-lpekten idag. Fikk 3 ulike intervallkter som kan kjres nr som helst ila. uka, men helst fr eller etter styrketreningene.

Jeg gleder meg til komme i gang skikkelig og forhpentligvis begynne se reelle resultater!

Avslutter innlegget med bilder av to rflotte kropper som motivasjon til meg selv!

 

 

 

#Trening #kosthold #fitness #livsstil

2

Masse lykke til! Har selv et prosjekt p gang, ta gjerne en titt :)

Oda: Takker! WIll do :)

Skriv en ny kommentar