Home sweet home!

Da er kjæresten kommet hjem fra Rep-øvelsen! Han kom hjem halv 1 i går formiddag, og det er fantastisk å ha han hjemme igjen!

Gårsdagen gikk egentlig med på å ligge rett ut på sofaen. Vi så en film (Guardians of the galaxy) og idag har vi gått tur med Neo, vert på lunch, og til mine beins store fortvilelse – vert på spinning og stretching.

I går tidlig var jeg, TEA og Kalle på trening. Leg day.

Vi kjørte knebøy 10×2 og 5×5 med forskjellig vekt. Jeg kom meg helt opp i 60kg, som er ca 40kg mer enn jeg har klart før! Normalt har jeg kun kjørt knebøy med stanga, men jeg tror det hjalp mye å bli stoppet før jeg kom helt ned. Jeg er så vant til å sette meg helt ned i knebøy og da er jeg for svak i bunnposisjon til å komme meg opp igjen med vekt på ryggen. ANYWHO…

Deretter kjørte vi utfall med 15kg på rygg, ca 5×5 eller noe. Tåhev (?) 15 x 5 og 10×3 med økning fra 40-70kg tror jeg. Må virkelig lære meg å skrive opp. Deretter kjørte vi beinpress ’till failure’ hvor jeg ikke klarte med etter 200kg (ble ‘klemt fast’ under plata to ganger og beina vibrerte i topp-posisjon så måtte gi opp), sykeste var Kalle som tok 3 repetisjoner med 300kg. Overrasket og imponert ble jeg! Ble imponert av begge to, da jeg er vant til å være den sterkeste på beintrening, og jeg var svakest!

Etter Kalle måtte dra på kiro-time ble jeg og TEA igjen og kjørte kick back (?) i cable cross med 50lbs som er omtrent 25kg. Avsluttet med god uttøying men ble ikke mindre støl av det akkurat.

Har i hele dag vugget rundt med avstiva knær for å unngå smertene. Har nok aldri vert mer støl, så usikker hva slags trening jeg skal få til i morgen. Mulig restutisjon på tredemølle, for klarer nok ikke stort annet. Kanskje fysio-øvelser.

Etter stretchingen laget Andreas middag som vi åt mens vi så Blood Diamonds og har siste timen sett på småfilmer fra dreamworks på netflix!

Det er absolutt ikke feil å ligge i sofaen og se på barne-filmer med kjæresten og le av alt det rare som de fleste i våre aldersgrupper har vokst ifra. Godt å ha han hjemme <3

Nå blir det dusjing og soving, I morgen er siste dag med ‘fri’ mat, en gang over helgen kommer mitt nye kostholdsregime, i første omgang på 6uker, men kommer nok til å få tak i 6uker til etterpå. Kan nesten garantere det, for det er faktisk veldig digg å ha kontroll på kosthold, det kjennes på kroppen!

Ha en flott søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg