Dag 6 – Det store målet!

Da er snart dag 6 ferdig, og det er armene mine også! Som jeg skrev var jeg veldig forsiktig med skuldrene mine på WOW i går, og det er tydelig at underarmene har fått alt som skuldrene slapp. Heldigvis kjenner jeg at det er stølhet, og ikke noe alvorlig!

Jeg ser også at jeg har forskyvd hele planen jeg satt opp i utgangspunktet
Idag skulle jeg ha hviledag men endte opp med 20minutter på mølla. Idag var løpestilen mye bedre “innøvd” og gjorde egentlig ikke noe vondt! Jeg rakk faktisk ikke lengre trening fordi jeg var så treig til å komme meg ivei, men jeg ligger uansett i rute treningsmessig!

Maten er egentlig helt rassert på grunn av nattsprenget. Måltidene er jo riktige i størrelse og alt sånn, det er bare at det har blitt forskyvd så mye. Fra frokost i 7tiden til 13-14tiden, det er snakk om mange timer forskyvelse! Uansett tror jeg det går helt fint, det er bedre å gjøre det som jeg gjør (Spis når jeg står opp og hver 3 time til jeg legger meg) enn å skulle spise akkurat det og det måltidet til de ulike klokkeslettene.

Jeg ser også at jeg har kraftig overvurdert hvor mye mat jeg kom til å spise i denne perioden. Jeg trodde jeg hadde handlet inn mat ca til 1-1,5 uke, men jeg tror det jeg har holder ut begge de neste ukene også! Eneste jeg må kjøpe inn er kylling, men den trenger jeg ikke i morgen uansett, for da det er cheat day!

Dette har jeg virkelig sett frem til! Jeg har ikke bukket under for cravings i det heletatt, og det eneste jeg har trøstet meg med er en og annen sukkerfri burn boks og sukkerfrie drops. Jeg har hverken drukket saft eller brus til noen måltider heller! I morgen skal jeg ha Lahmagun og cola til middag, og Inspira is til dessert! Resten av måltidene skal gå som normalt for å ikke skiple hele systemet mitt!

Dette er da en lamaghun før de tar på saus og salat, så en pizzarull, egentlig! <3 Rart å glede seg så mye til et måltid, men det gjør jeg altså.

Nå skal jeg prøve å se hvor raskt jeg klarer å lese ut Harry Potter boka (150 sider, ca) og så skal jeg ut og vaske etasje 7 og 8 i fabrikken! Hjernetrim og faktisk trim!

Oi, ja forresten! 12 desember 2014 gikk jeg på vekta i Oslo, før NM i kettlebell, da hadde jeg til min store fortvilelse blitt 80kg takket være mandelfjerning og en sverigetur hvor jeg kjøpte godteri for et år (og spiste det på en måned). Deretter fortsatte jeg å legge på meg frem til i sommer da jeg var på Lockout-konkurransen og veide meg inn på 87,3kg. Idag er første gang siden da at jeg har bekket under igjen! 79,7kg som er 6,5kg lettere enn jeg var i sommer. Jeg er så lykkelig og fornøyd med tallet at jeg ikke lengre bryr meg om vekta. Det var ikke snakk om å bli en kilo lettere over natta, men 10, kanskje 20! Baderomsvekta er herved pensjonert (utenom den 20 hver mnd)! Jeg bobler virkelig av glede nå og skuldrene er senket (og endelig på plass)!

Ha en fantastisk fin lørdag og søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg