Dag 3

Jepp jeg har faktisk tenkt å oppdatere hver og en av disse 21 dagene!
Maten først siden den er minst interessant for alle parter!

Frokost: Yoghurt, havregryn, mandler
Lunch: Banan, 1 boks ananas, 1 proteinshake (etter løpeturen)
Middag: Kylling og potet med hjemmelaget kesamdressing (Med alt for mye hvitløk)
Kveldsmat: en Banan og ett eple i 1,5dl vaniljekesam!

Jeg må sikkert spise noe før jeg legger meg også, så da kjører jeg på med 2 knekkebrød med makrell i tomat, rett og slett fordi det er så godt!

Hvordan går dag 3 ellers? Kjempefornøyd med løpetur, men begynner å bli veldig støl. Ryggen verker, men skal prøve å få lurt den inn hos Kiropraktor i morgen. Å knekke opp den kan vel ikke ta så veldig lang tid. Jeg gleder meg som en liten unge til å høre hva hun sier om skuldra også! Jeg prøvde å ligge litt på venstre side i går og det var en helt ny følelse. Før har det rett og slett føltes som den har vert løs (som stemmer) men det gjorde den ikke i går. Hvis alt går greit i morgen har jeg lov å begynne å løfte lett igjen. Jeg kommer kun til å begynne med strikk uansett, men jeg er på bedringens vei og det føles fantastisk!

Jeg fikk også snakket litt med Andreas nå. De er på et eller annet fjell og sover i telt, så det er ikke så enkelt å få tak i han, så det var godt å få pratet litt før de drar lengre opp i fjellet hvor det sikkert ikke er noe dekning. Jeg vet liksom ikke om jeg synes synd i han eller er litt sjalu. Har selv fantasert mye om det å sove i telt og “klare meg i naturen”, ihvertfall for en liten periode. De lever jo på feltrasjoner, og ikke dyr som de skyter selv, but still. Det er vel tunge dager for de, men en opplevelse uten tvil.

I morgen blir det som sagt kiropraktor, men før det skal jeg og “TEA” ha leg day, og det kan bli interessant for jeg har kun hatt leg days med Andreas det siste året. Kanskje jeg lærer noen nye øvelser!

Nå skal jeg hjem fra jobb, og halv 11 får jeg besøk av storebror, hvorfor vet jeg ikke, men det bruker å være veldig bra når han er hemmelighetsfull!

4 kommentarer

Siste innlegg