Dag 1

Da starter min 3 ukers “korte” reise. Nazi kosthold, store mengder cardio. Stretching og fysio-øvelser annenhver dag, og ikke minst, det å faktisk være alene.

Klokka 8 idag dro kjæresten til Rep-øvelsen. Så nå er jeg alene.

Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå, å bo alene, sove alene og ha fullt ansvar for hus og hjem i 3 uker.

Jeg har naturligvis startet opp med jostholdet, og de to første måltidene var helt greie. Ikke noe å hoppe i taket av men jeg blir vel vant! det viktigste er vel å holde meg positiv, i bevegelse og å teste ulike krydder!

Jeg har mengder av prosjekter å ta meg til, så å underholde meg selv burde ikke være noe form for problem. Jeg har også to sprenghelger (12timer skift) så det spiser jo mye av tiden!

Selv om jeg kjente at jeg nesten begynte å gråte da Andreas dro vet jeg at det er sunt! Akle forhold har godt av en pause (da snakker jeg ikke om den pausen hvor begge går rundt og har sex med andre for å se om de finner noe bedre nei!!) men bare det å kunne kjenne på at man savner hverandre. Gleden av å møtes igjen etter 3 uker tror jeg vil være verdt det uansett.

Nå skal jeg prøve å få ryddet første etasjen, vasket gulv og generelt gjøre husarbeid! Klokka 1330 har jeg kiropraktortime, 1400 får jeg besøk av Tora (som skal overnatte), 1730 skal jeg løpe og på stretching og 1930 har jeg tabata, så dag 1 vil nok gå veldig fort!

Ha ei flott uke, og gjør det meste ut av dagene deres!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg