Ut med vettet!

Vel ikke akkurat, det er faktisk visdomstanna som skal ut, men samme det vel. Midt på dagen i morgen skal jeg trekke/operere ut visdomstanna mi (hurra!) og jeg gleder meg til å få den ut men gruer meg til prosessen.

Ekstrem sprøyteskrekk i tillegg til det å hate å ikke ha kontroll kan bli problem, men jeg fikk heldigvis muligheten til å få beroligende før tanna skal trekkes, så da krysser jeg fingrene for at den faktisk beroliger meg.

Jeg har operer kun en gang, og det var da mandlene så jeg var i full narkose. Aller helst skulle jeg jo hatt det nå også. Å vokne ferdig operert var så bra, da slipper man liksom skrekken av å vite man blir skjært i (eller i dette tilfellet “nappet i” med tang).

Jeg har lovt meg selv å ikke overtenke det, så jeg prøver å dra tankene unna det som skal skje så mye som mulig. Så det har vert ufattelig mye spam på bl.a instagram, men det funker! I morgen rundt 15tiden er alt over, og jeg er ferdig med det!

Har noen av dere trukket visdomstann, eller noen tann som helst? Alltid vert null hull og generelt lite tannproblem, så har ikke noe å sammenligne med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg