Negledesign!

Negledesign var jo en av de store drømmene å holde på med før jeg startet som lærling på Hydro Aluminium i 2012. Jeg elsker å holde på med slike ting, men jeg har jo en forholdsvis travel livsstil, så den siste tiden har det blitt lite. I går begynte jeg å rydde opp litt i mine tinger, og da bestemte jeg meg for å sortere neglelakkene mine, og da måtte jeg jo bare leke litt med de i samme slengen!

Her er det jeg klarer å prestere med venstre hånd. Et under at det går så bra med tanke på hvor dårlig finmotorikken i den hånden er!

Her er da venstre hånd. Det designet jeg liker best må være den på langfingren, siden den er såppas enkel at man kan bruke til hverdags uten å bruke en evighet på det! samme gjelder pekefingeren, men den som kanskje er finest må være galakseneglen (ringfingeren), men den tar lang tid å få til riktig, med mange lag ulike farger.

Hva synes dere, og er det noen andre her inne som bare digger neglelakk?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg