Outfit fra Reebok!

I går fikk jeg pakke fra WODbutikken med et sett fra Reebok. De har så fantastiske sko, og klærne er absolutt ikke å klage på, men har ikke nok klær til at jeg kan si om jeg er solgt eller ikke enda!

Tightsen har forsterkede parti på fremside lår for hang-clean og hang-snatch, men ble litt forundret over at det ikke var noe på leggene, med tanke på markløft, box jump og andre ting hvor de er utsatt. Ikke at det har noe som helst å si for min del, jeg var ikke klar over forsterkningen på lårene engang.

Jeg må si at selv om jeg bare hadde på meg klærne hjemme i stua, så er jeg forelsket! det beste er jo hvor bra antrekket passet sammen, til og med skoene matchet t-skjorten!

og det beste? Mønstret på skjorta lyser i mørket! Haha!

Jeg var bare nødt å vise frem, for jeg bare digger hele antrekket. Skoene er selvfølgelig å anbefale, sånn som alle sko fra Reebok. Har skoene fra ‘forrige’ kolleksjon også (4.0) og de brukes til nesten alt. Disse er enda stivere over hæl slik at de kan brukes bedre til tunge løft som knebøy, mark og OLY.

Dessverre ser jeg også at dobbelthaka er tilbake fra ferien sin, så den skal ihvertfall bort nå i vinter!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg