Spørsmålsrunde!

Jeg har vel 2-4 folk som faktisk besøker bloggen, men prøver likevel på en liten spørsmålsrunde! Alle kan komme med spørsmål til meg i kommentarfeltet, personlige spørsmål, treningsrelatert og generelt hva dere enn klarer å finne på. Jeg kommer til å svare i eget innlegg når jeg føler jeg har fått nok spørsmål til at det er vits. Kanskje jeg til og med lager en liten video.

Gjør dette ut av nysgjerrighet for hvilke spørsmål jeg kommer til å få, og litt for å få inspirasjon til hva jeg skal skrive om på bloggen!

Så spør ivei, anonymt eller med navn! Tjohei..?

 

 

4 kommentarer
    1. heia
      ka du like best, gandalf eller humlesnurr
      koffor e du så nørd:(
      e du faktisk blond??????
      ka du gjør akkurat no++??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg