Trist.

Som jeg fortalte så hadde skuldra begynt å bli bra, jeg kjente nesten ingenting annet enn at den føltes litt “løs” på en måte, så jeg var kjempelykkelig! Så begynte betennelsen i underarmen, men etter jeg fikk arcoxia hos bedriftslegen ble det bedre hver dag. Jeg var ferdig med kuren og armen var nesten helt bra, og når begynner skuldra å gjøre vondt igjen. Jeg vet ikke hva jeg har gjort. Jeg har jo nesten ikke gjort NOE som har involvert venstrearmen, kun russian twist med lett kule.. Kanskje det var nok.

Jeg vet ihvertfall at det er en kjent følelse. Det går greit nok når jeg ikke bruker skuldra, men hvis jeg beveger armen bak ryggen river det i. Jeg håper det er bare en bitteliten betennelse igjen, og at hvis jeg tar de to siste arcoxiatablettene så er det håp..

Jeg blir så frustrert, trist og hjelpesløs.. Jeg føler jeg har gjort mitt aller beste for å gjøre alt riktig den siste tiden for å bli bra igjen, men kanskje det beste ikke er bra nok. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis samme dritten skjer igjen, og at jeg har 6nye måneder uten mulighet for å bruke armen til det jeg liker best. Jeg blir så sint, hvorfor kunne ikke legen min bare tatt en skikkelig sjekk på meg første gangen jeg kom innom? Hvorfor ikke sende meg til en spesialist hvor de faktisk kan finne ut akkurat hva jeg trenger?

Mest av alt er jeg sint på meg selv. Hvorfor kunne jeg ikke stoppet mens leken var god. Tatt ei friuke, eller jobbet meg sakte opp med lettere kuler. Det er nesten nøyaktig 1år siden (13/14 des 2014) jeg var på NM og kjørte på med to friske hender, og knuste min gamle LC rekord. Nå gjør det vondt å løfte armen over hodet.

Hadde det vert en annen type smerte. Stølhet for eksempel kunne jeg tatt det som et positivt tegn, men nå føler jeg bare alt raser fra hverandre.

Ugh, nok negativitet. God jul, og sånn.

3 kommentarer
    1. Syntes du skal gå til spesialist! Drit i fastlegen. Det er jo tydeligvis noe skikkelig drit du har fått i skuldrene. Føler med deg.. Håper selvfølgelig du blir bra på egenhånd, men ville fått sjekket den ordentlig assa.
      God bedring:)

    2. Theodora: Ja hadde det bare vert så lett at jeg kunne ringe til sykehuset og fått time hadde jeg gjort det! Idag er ikke skuldra vond i det heletatt da, så vet ikke om jeg skal bare krysse fingrene for at jeg har sovet oppå den om natta, og at det var derfor den var vondt! Men kommer det tilbake skal jeg gjøre alt for å få sjekket opp med en spesialist, det ødelegger store deler av livskvaliteten, tross alt..

      Tusen takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg