Dobbeltrening!

Idag har jeg faktisk hatt to treninger igjen! Jeg skulle egentlig kjøre rolig styrketrening på treningssenteret, men da Kristina kom innom for å hente nøkkelen til gruppetreningssalen så klarte jeg ikke la være å bli med! Det var en ganske digg time da det var 1min med diverse kettlebell-øvelser, deretter 1min hvor vi skulle løpe salen tur-retur og hadde resten av minuttet pause. Jo fortere vi løp, jo lengre pause.

Etterpå dro jeg og Andreas på treningssenteret. Da trente jeg diverse bein. Good morning med 17,5kg, frontsquat med kosteskaft (Tørr ikke legge vekt på skulder enda), Over Head squat med kosteskaft, 2x1min med wall-sit og lang og god uttøying. Kjæresten kjørte markløft, back-squat, over head squat og stabiliseringsøvelser for skuldre med strikk.

Det var egentlig ei veldig god økt, for vi fikk være sammen hele treningen, og jeg føler jeg fikk utbytte av øvelsene!

Må dessuten anbefale good morning! Selv om den ikke er fullt så effektiv som DHS i hardstyle, så tar den virkelig på hamstring. I fjor sommer ble jeg fortalt at jeg hadde veldig tydelige hamstrings, men sommeren i år har vært trist, og når det blir færre turerfår ikke hamstringen kjørt seg. Da er Good morning, DHS og donkey-kick helt greie øvelser å kompensere med!

Hva har du trent idag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg