Deilig treningsdag!

Jeg jobbet til 6 i dagtidlig og sov deretter til klokka 14, dette er mye mer søvn enn jeg er vant til å få, og det var sykt godt å virkelig få hvilt ut etter å vert oppe i 21 timer. Var absolutt ikke feil å lage meg Pytt-i-panne til frokost!

En slik hærlig start på dagen førte da til at jeg hadde mer energi enn på lenge og kjørte på med dobbel trening! Først deltok jeg delvis på gruppetimen. Jeg er fremdeles veldig forsiktig med armen som er betent, trener ikke mer med den enn absolutt nødvendig, men det er en betraktelig forbedring etter jeg fikk Arcoxia! Det kan faktisk være håp!

Etter timen dro jeg hjem, så gikk jeg og Andreas en liten trim-tur opp til Åsbrona. Jeg fikk helt sinnssyk puls opp der og hveste som en illsint Kobra nesten hele turen. Enten så er kondisen fullstendig forfalt eller så var det på grunn av at det var 50/50 isbelagt og løse steiner hele turen, så det var to steg frem, et steg tilbake.

Kjenner det gjorde skikkelig godt med en ordentlig treningsdag etter flere treningsfrie dager.

Nå er det på’an igjen med jobb til klokka 6 i morgentidlig! Iløpet av morgendagen skal vi kjøre på med litt baseøvelser, knebøy med strikk, og kanskje fysio-treningen min!

Treningsshop har forresten fått inn flere t-skjorter fra Northern Spirit som er morsomme og utrolig gode å ha på!

Anbefales!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg