Jinx, eller?

For 9 dager siden skrev jeg et innlegg om hvor lykkelig jeg er med tilværelsen, og som oftest når jeg gjør noe slik, at jeg publiserer min egen glede; Så snur det seg.

Normalt ville jeg etter et slikt innlegg innen nå vert singel, arbeidsledig og skadet; men tvert imot. Ting blir egentlig bare bedre. Jeg har hatt min første akkupunktur-time, og føler egentlig at noe av stølheten jeg hadde mellom skulder og nakke har løsnet. Selv om økonomien har “tanket” fullstendig, så har jeg ikke noe mot det fordi jeg vet hvor pengene går. Julegaver, interiør, akkupunktur og andre ting jeg har stor glede av.  

Jeg har forholdsvis god kontroll på julegavene. Mange er kjøpt/laget, og de som ikke er ordnet enda er “under produksjon” eller i det minste planlagt. Jeg tror kanskje den store skyen jeg har hatt rundt meg har lettet litt, hvor det alltid var et problem rett rundt hjørnet er det nå en løsning i hvert hjørne. Jeg tror nok ikke det egentlig er mindre motgang, men hodet mitt er mer forberedt på hva enn livet kaster mot meg, og da takler jeg det på en bedre måte. Livet er endelig i balanse, MEN;

I morgen er det Fredag den 13, og jeg har nattskift.

Det kan tenkes at dette skjer; Jeg forsover meg (Som i seg selv skal godt gjøres da jeg starter 18:00), jeg finner ikke bilnøklene, pengbok, mobil eller adgangskort. Hvis jeg til slutt kommer meg på jobb pungterer sykkelen min, jeg kommer frem svett og det første som skjer er at det blir blackout på hele verket. Etter det er fikset må alle datamaskiner rebootes/oppdateres og alle maskiner renskes og startes på nytt. Det blåser opp til storm og taket flyver av massefabrikken. Et russisk jagerfly styrter inn på kontrollrommet og alle dør.

Det eskalerte litt vel mye, men det er greit å være forberedt på alt!

Har du dårlig erfaring med fredag den 13?

3 kommentarer
    1. Takk for at du e min venn. Innlegg som ta her gjør dagen min!
      “Det blåser opp til storm og taket flyver av massefabrikken. Et russisk jagerfly styrter inn på kontrollrommet og alle dør.” TAKK!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg