Hei igjen!

Det blir bare lengre og lengre mellom hver gang jeg skriver noe her, men egentlig er det bare bra for det betyr jo èn ting; Jeg har ikke tid! (Ooog jeg har heller ikke fungerende pc lengre)..

Hva er nytt? Venstre skulder er på nytt F’ed. Jeg tror jeg tok meg litt mye ut på Kettlebell Open I Trondheim (totally worth it da jeg fikk med meg en Rank 2 I proffklassen hjem), så nå er det igjen mye som er smertefullt. Jeg trener mye bein, og høyre arm er sterkere enn noen gang før, men det hadde likevell vert ideelt å faktisk kunne bruke begge armene.

Som en bonus har jeg også midlertidig rassert høyre kne. Det er noe så trivielt som et sprengt blodkar, men det gjør meg likevel utrolig avstivet I det beinet. Heldigvis går jeg ut ifra at det allerede er på bedringens vei da det ser verre ut enn noen gang (Blodet sprer seg, så da er ikke presset like stort men jeg ser skambanket ut).

Så er alt bare fælt? Neida. Jeg er inne I mi fjerde uke som skiftarbeider (lærling) som prosessoperatør. Jeg sitter på to ulike kontrollrom med 15 ulike skjermer. Jobben er en perfekt blanding av nerdete og aktiv, da jeg I tillegg til de 15 skjermene, har 9 etasjer å sjekke iløpet av skiftet. Det er heller ingen som nekter meg å løpe opp og ned trappene når vi har pause, bare for trimmens skyld.

Jeg var utrolig skeptisk den første Helga jeg jobbet her, for jeg fryktet rett og slett at jeg var for “Mekanisk” av meg til å skjønne prosessen. Heldigvis har jeg spesielt de siste dagene fått gått gjennom veldig mye på datamaskinene, og sakte men sikkert gir alt mening. Jeg finner frem til kurvene som viser hvordan produksjonen har vert de siste dagene, jeg kjenner godt til fabrikken og hvilke maskiner som står I hvilken etasje. Hvis jeg har såppas grei kontroll etter fire uker, så må det være håp for meg å bli en god operatør til slutt!

Ellers Går livet sin vante gang. Jeg kjører gruppetimer 2-3 ganger i uka med kettlebell, tabata og sirkeltreninger. Jeg jobber ikke lengre fast som resepsjonist på treningssenteret, men tar på meg vakter som ingen av de andre har kapasitet til å ta.

Alt i alt er livet veldig aktivt, og jeg trives med å ha såppas mange baller i lufta, selv om det blir litt vel mye av og til! Heller travel enn kjedelig, synes nå jeg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg