Ny jobb nye muligheter!

Denne uken er den første “vanlige” uken min som lærling. To dager med dagtidsarbeid (7-15), deretter starter skiftarbeidet!

Etter et år på skolebenken med kun kveldsjobb må jeg si at det blir deilig å jobbe fulltid igjen, spesielt på en plass som Hydro aluminium. Jeg tror ikke mange føler seg like vel på en arbeidsplass som det jeg gjør her.

Det skal bli utrolig godt å ha råd til mer enn bare mobilregning, forsikring og mat, kanskje nok til at jeg klarer å spare litt også! I tillegg er det utrolig deilig å vite hva jeg skal gå til hver dag i 1.5år! Og med to fagbrev på innerlomma satser jeg på at det er muligheter for å få en fast jobb etterhvert også!

Når det kommer til trening vet jeg ikke helt hvordan det blir. Kjæresten jobber jo dagtid, så jeg vet ikke hvor ofte vi to får trent ilag, men nok trening skal jeg nok klare å få til uansett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg