Gårsdagens økt!

I går kjørte jeg, Andreas og Kolbjørn ei OLY-relatert bein økt! 

Vi kjørte frontbøy, over-head squat, markløft og overhead utfall. På grunn av skuldra droppet jeg vekt på over-head øvelsene, og holdt bare et kosteskaft over hodet, og isteden for markløft kjørte jeg litt mage/rygg øvelser. Det er ingen tvil om at jeg får gjort mye mindre siden skuldra ikke er 100%, men den er på bedringens vei, så jeg tenker den skal få helt fri ei uke til, og SÅ kan jeg starte på igjen med forsiktige løft som ikke oppfordrer for mye rotasjon og sånn på leddet!

Glder meg til å komme i gang igjen. Det har vert noen forferdelig kjedelige uker, vel, måneder faktisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg