Vettafjellet!

Idag dro jeg, Andreas, Bodil og Marianne på tur. Da vi var kommet omtrentlig 1/4 av turen fikk jeg melding om at Frank også var på tur opp, og han nådde oss igjen like før toppen! Helt fantastisk tur, og vi er nå 5 over middels solbrente og fotløse folk!

Vettafjellet er 969 meter over havet, og tar alt fra 45min til 1,5 timer hver vei, alt ettersom hvilket tempo man setter!


Jeg blir svimmel av den utsikten! Så utrolig vakkert, og på toppen får man utsikten over Øksendalen (Som på bildet) og Sunndalen på andre siden!


Lille Sunndal fra oven! Her ser dere også Litl-kalken som er ca 1400moh, og dit skal jeg og kjæresten komme oss, så fort som snøen forsvinner. 


Meg, kjæresten og Neo! Vi gikk begge i “bar overkropp” hele turen som resulterte i solbrente skuldre, og et veldig vakkert ryggsekkskille! 


Flotte gjengen! <3


Vakre Neo! Ser så godt at han trives på tur, fordi han på en måte “smiler”!

Alt i alt var dette en fantastisk helg med mye sosialt og flere turer! Det har også vert bedre vær enn på lenge, så det har vert muligheter for å sole seg, grille og generelt være utendørs!

4 kommentarer

Siste innlegg