Tur til Øverakselshaugen!

Idag dro jeg, Marianne, Andreas, Frank og Odd Egil på tur opp til Øverakselshaugen. Dette er en av mine favoritt-turer fordi den er semi-kort, altså at den ikke tar så sinnsykt mye tid og energi, og har helt fantastisk fin utsikt!

Her ligger verdens nydeligste hund og slapper av! Han er så fæl til å rulle seg rett ved stupet og gi alle rundt hjerteinnfarkt.


Kanskje ikke det beste gruppebildet noen sinne men! Haha!


Jeg skulle absolutt opp på “huset” på toppen, men tenkte ikke på at jeg helst burde komme meg ned igjen også. Heldigvis hadde Frank en løsning på det!

De fine guttene mine! <3

Er så glad for at det ble sol idag, det gjorde fantastiske ting med humøret og kroppen, så dette har vert en utrolig god dag! Dessuten kjenner jeg at jeg begynner å få skikkelig sansen for turer igjen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg