Ut på tur, bare litt sur!

Idag gikk jeg og Frank en litt lengre tur sammen! Turen tok 1 time opp, og vi endte opp i Jokerdalen! Vi gikk og pratet, tøyset og tok masse bilder (Eller,  han tok bilder mens jeg poserte). Det var utrolig moro, og det ble en del morsomme bilder ut av det! 


Obligatorisk selfie på “toppen”. Det var jo egentlig ikke en ordentlig ‘topp’ siden vi gikk inn i en dal!


 Takker min manglende respekt og frykt for høyder for at jeg faktisk greide å komme meg ned igjen derfra. Kjenner flere som ville “fryst” fast der oppe, for utsikten var helt vill, og selv jeg fikk skikkelig magesug der oppe. “Hvis e sklir ivei må du pass på å få bilde av at det skjer!”


Nyter utsikten, som ironisk nok ikke vises særlig godt på bildet.


Everybody was kung-fu figthing!


King of the forest!

Kan love alle og en hver at jeg angret på at jeg klatret opp i det treet da jeg løsnet beina, og fikk en halvkilo bark i hår, nakke og ansikt. 


Virkelig den “Beste” øvelsen å briefe med, med tanke på at jeg ikke klarer å holde planke i mer enn 50 sekunder grunnet svak rygg.. Haha!

That’s that! Blir ei lita linselus med en gang jeg har på treningsklær fra Treningsshop! På denne turen har jeg på Fireball tightsen til ByMoxy som er en all-time favoritt (Og dette er min andre, siden jeg “brukte opp” den første, som endte i at den revnet midt på trening i en utrivelig stilling).

Etter turen ble jeg med kjæresten på en kjørerunde med lastebil for å se hvor han jobber, og hva han jobber med. Deretter dro jeg rett hjem og sov i nesten to timer! Jeg var helt utslitt!

Jeg skrev jo på Mandag et innlegg (som jeg valgte å slette) hvor jeg uttrykte hvor forferdelig selvbildet mitt er for tiden, og hvor mye det tærer på meg. Heldigvis kjørte jeg på med ei bein-økt samme dagen og presset 250kg i beinpress. Dette ga meg en så sykt deilig følelse, og det fikk meg til å tenke litt. Det er jo nesten en selvfølge at jeg følte meg mer komfortabel i en kropp som var 10kg lettere; Men jeg hadde ikke kjangs å presse så tungt på den tiden. Min gamle rekord var på 200, som er 50kg mindre enn på mandag, så kanskje jeg bør begynne å utnytte meg av de positive tingene med å være litt tyngre! Dessuten gikk jeg en tur på tirsdagsmorgen hvor jeg pratet med en som sliter med det samme som meg, altså det å stoppe opp helt vektmessig i flere uker, men han begynte å rase ned i vekt i måned 2 av lavkarboen, så kanskje det er håp, bare jeg ikke gir opp?

Jeg ser ihvertfall lysere på ting enn jeg gjorde på mandag, og selv om jeg vet de mørke tankene fort kommer tilbake, så har jeg flere gode venner som kan hjelpe meg når ting blir tungt! 

#Fjelltur #Trening #lchf #Lavkarbo

4 kommentarer
    1. Fine bilder:D Husker den tightsen! Var det ikke den du lagde om til sportsbh? 😛
      Og jeg er glad du er mer positiv ang. deg selv nå:) For du er en flott jente! Og 250 i beinpress er jo vilt!
      God torsdag:)
      Ps. Den planken var jo perfekt!

    2. Theodora: Haha jo det stemmer det, så nå har jeg et matchende sett! 😀

      Hehe er ikke helt der, men jeg får bare unngå å stå og studere alle mine feil i speilet hver dag, så går det bra! For hvis man leter så finner man, uansett!

      Takk for det! Ha en fin Torsdag du også! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg