Lavkarbo kjøleskap!

Her ser dere innholdet i kjøleskapet til meg og Andreas etter vi ryddet ut all ikke-lchf mat!

Skapet inneholder meieriprodukt (melk, fløte, ost og rømme o.l), kjøttprodukt (kjøttdeig, kjøttpølser, skinke osv) og karbofattige grønnsaker (i hovedsak blomkål og brokkoli)!

Lavkarbo er enklere enn jeg først trodde, og nå som jeg endelig er kommet inn i det føles det lett.

Det e heller ikke feil at dette er innafor på helg!

Kroppen føles endelig lettere, og så fort “urolighetene” som forekommer i kroppen i starten av kostholdsskifte gir seg, så tror jeg formen og humøret vil være på topp!

Hvilket kosthold har du?

#trening #kosthold #oppskrift #mat

3 kommentarer
    1. Vi prøvde oss på lavkarbo en stund, men det var ikke noe for oss 🙂 Vi følger ikke noe spesielt kosthold nå, men varrierer mye, har grønt til hvert måltid og lager alt fra bunnen av 🙂

    2. Mittfamilieliv: Er alltids værre jo flere munner som skal mettes, jeg og samboeren var rett og slett heldige som begge trives så godt med dette kostholdet! 🙂 Det er jo det viktigste at man slipper unna alle disse E-stoffene og de syntetiske greiene synes jo jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg