Janteloven kan ta seg en bolle!

Det har seg jo slik her i Norge, at vi ikke har lov til å skryte. Vi skal ikke tro at vi er bedre enn andre og alt det der, men har vi da lov til å skryte over noe vi har klart før?

Jeg har nemlig by FlexibleShopper” href=”#94191165″> funnet 2 by FlexibleShopper” href=”#51919634″> bilder som by FlexibleShopper” href=”#3204787″> viser at jeg faktisk har klart det eneste jeg noen gang har ønsket å få til, men jeg ikke var klar over at jeg hadde klart på den tiden! Ja det er forvirrende. Jeg har nemlig funnet to by FlexibleShopper” href=”#68995900″> bilder som viser hele kroppen min rundt August i fjor, og jeg fikk litt sjokk, for det er absolutt ikke slik jeg ser ut nå!

Jeg vet det ikke akkurat viser sånn kjempemasse, men hvis jeg ser rundt kantene på shortsen og sports-bh’en legger jeg merke til en ting; Det er ingenting som “Tyter” utenfor. Det er knappe 4 dager siden sist jeg hadde på meg den shortsen der, og den så ikke slik ut da for å si det sånn!

Dette er fra første turen jeg var på etter jeg var friskmeldt fra kyssesyka, så det er jo ingen tvil om at mat-mangel har mye å si på at jeg så ut som jeg gjorde, men uansett, jeg vil bli seende slik ut by FlexibleShopper” href=”#76036545″> igjen!

Det andre by FlexibleShopper” href=”#54426403″> bildet jeg fant er nøyaktig en måned senere, og jeg ser på det bildet også at beina mine var mye slankere enn de er nå!

Selv om det er gøy å se på disse bildene og hvor mye slankere jeg var, vet dere hva som er mest gøy? Jeg var fullstendig blind for by FlexibleShopper” href=”#69164260″> hvordan kroppen min hadde forandret seg. Jeg hadde absolutt ingen anelse om hvordan jeg så ut kroppslig, selv om det var flere som kommenterte det. Jeg gikk rett og slett bare ut ifra at de prøvde å være hyggelige fordi de viste hvor hardt jeg prøvde, og hvor streng jeg var i matveien. Beviset på hvor blind jeg var? Dette innlegget! Her refererer jeg faktisk til meg selv som en chubby person, og det rundt da bilde 1 ble tatt.

Til tross for at jeg trodde jeg var tykk, så hadde jeg en veldig deilig følelse. Jeg var mye mer selvsikker enn jeg er nå. Jeg syklet tross alt gjennom sentrum i det antrekket på bilde nr.1, og det ville jeg aldri i verden gjort med den kroppen jeg har nå (Altså, det er samme kropp, bare mer av den).

Poenget her er egentlig at man kan se bra ut, men være helt fullstendig blind for det, og mye av grunnen er denne Janteloven som sier at vi ikke har lov å være fornøyde med oss selv. Så med det sier jeg drit i janteloven, vær fornøyd med den fremgangen du har klart å få! Du har all grunn til å være stolt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg