Kaptein Dreyers minneløp (12km)

I går hadde jeg en ganske drøy treningsdag, først med sirkeltrening (15 øvelser, 3 x 40/20 intervaller), deretter 12km løping!

Både sirkeltreningen og løpet gikk forholdsvis greit, og med en tid på 1 time og 33 minutter var jeg fornøyd med tiden også. Eneste som var et problem var at camelbacken som jeg hadde fylt med vann og BCAA var råtten. Altså det var gamle rester av vann fra forrige turen jeg brukte den (som sikkert er 1 år siden). Jeg kastet fra meg sekken etter 4-5km men da hadde jeg drukket fler munnfuller. Da jeg var ferdig med løpet ble jeg skikkelig uvel. Det tok vel omtrent 3-4 timer før jeg ble ‘frisk’ igjen, men da hadde jeg også tømt hele systemet mitt også.

Idag skal vi kjøre 5min LC som skal filmes og sendes inn, kanskje jeg går en restitusjonstur i tillegg, men morgendagen blir nok 100% treningsfri.

#trening #løp #jogg

6 kommentarer

Siste innlegg