Camping!

Jeg har helt seriøst kjempelyst til å dra på tur nå! Camping er øverst på ønskelisten. Jeg har til og med drømt om fjellturer med “svevetelt” på 3000 meter over havet (Ikke at det kommer til å skje med det første siden jeg er den eneste som hadde tort det).

Har til og med funnet diverse opphengbare telt/hengekøyer med tak, og “Ticket to the moon” soveposer!  


Skal vel noe til før jeg får med meg noen på en slik tur. Kanskje ikke særlig lurt om jeg gjør det alene heller, med tanke på hvor urolig jeg er når jeg sover!


Vanlige telt fungerer jo de også! 🙂


Jeg vet dette er noe redigert, men oh my god. Det er dette jeg trenger nå! Vekk fra all teknologi bortsettfra et kamera og muligheten til å ringe etter ambulanse om jeg skulle klare og falle over og knekke foten eller noe!


Er det bare jeg som fantaserer om dette? 

 

5 kommentarer
    1. Jeg elsker naturen, men camping står ikke høyt på min liste;P Med mindre det er i et slikt fint svevetelt på det øverste bildet! Da kunne jeg ha tatt meg en natt;) Men foretrekker helt klart hytter:P
      Tøffa som vil sveve 3000 meter over havet! *fleksearm*
      God torsdagskveld:)

    2. Theodora: Ja det er svevetelt jeg så absolutt helst skulle hatt! Dessverre er jo det billigste rundt 1700,- og jeg og kjæresten trenger jo et hver (Og kanskje et til hunden?) Haha! Har litt angst for insekter, så hytte er vel egentlig tingen, men gud så idyllisk det er med telttur!

      Haha, har vel litt for lite respekt for høyder, men heller det enn høydeskrekk 😀

      Takk det samme! 🙂

    3. Hello there! This article couldn’t be written any better!
      Going through this post reminds me of my previous roommate!
      He always kept talking about this. I will send this article to him.

      Fairly certain he will have a good read. I appreciate you
      for sharing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg