Russetiden er over!

Endelig er russetiden over! Uansett hvor moro det har vert, så er jeg glad jeg kommer tilbake til hverdagen igjen!

Iløpet av denne russetiden har jeg gjort ca 16 russeknuter, og selv om det er mye mindre enn forrige gang, så er jeg fornøyd.

Noen av knutene jeg har gjort er;
Spis frokost i rundkjøringen. (Potetsalat i hele trynet <3)

Drikke en halvliter med en tampong i hver munnvik.

Spise en appelsin med tannkrem som dip.

Spise ditt eget russekort.

Signatur av 5 fremmede på undertøy.

Denne bh’en var ikke særlig god uansett, så det gikk bra å ofre den. Haha!

I tillegg satt jeg under pulten i en skoletime. Det syntes læreren var veldig morsomt for vi var to som satt under pulten, og vi  var de eneste som gjorde det vi skulle.

Alt i alt har faktisk denne russetiden vert bedre enn den forrige, jeg har hatt mye moro og angrer ikke på noe!

Kanskje bortsettfra dette.. dette var en dårlig idè…

Jeg fikk også sikkert rundt 40 signaturer på ene t-skjorten min, som rett og slett var langt over hva jeg hadde forventet!

Jeg er nå klar for å tilbake til hverdagen med trening og riktig kosthold! Jeg satser på at skulderen blir bra igjen snart, for selv om den “brenner” nå tror jeg den bare er støl, og jeg begynner med lavkarbo fra og med idag.

Til frokost spiste jeg egg og bacon, men her er problemet; Jeg elsker sprøtt bacon, så jeg lot det ligge i pannen veldig lenge og uten at jeg merket det ble det svidd. Da jeg gikk og sjekket virket det som det svidde baconet hadde “Smeltet” og var blitt til et slags svart slim. Utrolig sært, har aldri opplevd lignende! Kan ikke forstå annet enn at baconet rett og slett har “forkullet” seg og blir blandet inn med fettet i pannen, og derfor ble det som et slim, men kom gjerne med en annen forklaring hvis dere har det!

Nå må jeg ha meg tilbake til skolearbeidet. 1 uke til innlevering av årsrapporten, og jeg har mye jeg må rette opp i!

#Russ2015

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg