Sterk russ!

Jeg ble for fire dager siden døpt. Jeg fikk russenavnet “GRR” fordi jeg tydeligvis hele tiden trener, og fordi det er mine initialer. Kvelden ble avsluttet omtrent før midnatt, og jeg fryktet at jeg kom til å kjenne det på kroppen at jeg hadde “Ringt russetiden inn”, men både lørdag og i går følte jeg meg utrolig sterk! Det kjennes også på kroppen, da jeg er så støl bak skulderblad at det nesten kjennes ut som noen har slått meg over ryggen med et balltre. Idag blir det bare cardio for å la overkroppsmusklene få hvilt seg litt. En fjelltur og kanskje en joggetur er nok akkurat det jeg trenger for å kunne fortsette russefeiringen med god samvittighet!

Eneste jeg må gjøre først er å faktisk få meg venner som er Russ, slik at jeg har noen å feire resten av russetiden sammen med.. Hardt å være 3-5 år eldre enn alle andre!

https://38.media.tumblr.com/77cb76e973ae4701f77a77d2cd5fa892/tumblr_nmta63UyGk1s6zpepo1_500.gif

Anyone?

4 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg