Blå-mandag!

Jeg skal ikke lyve, dette har vert en skikkelig blåmandag. Selv om jeg ikke måtte stå opp før klokka var halv ti syntes jeg forferdelig synd i meg selv, og ville aller helst holde sengen hele dagen. Helgen var helt super, først på lørdag hadde vi sirkeltrening, deretter spilte vi 4 volleyballkamper og toppet av kvelden med pizzabuffet og pilsing med de andre lagene. ‘

Jeg hadde det skikkelig morsomt på lørdagskveld, men det stoppet dessverre ikke fyllesjuka fra å komme (Går ut ifra at den bare ble forsterket av den grunn).  Uansett synes jeg det var verdt det. Det var utrolig gøy å gjøre noe annet med folk jeg normalt bare trener sammen med. 

Det var også ganske deilig å vinne noe (Quizen), da vi presterte å tape alle de 4 kampene vi spilte den dagen. Haha!

Håper jeg ikke er den eneste som hadde det utrolig morsomt, og at det er noe som kan gjentas flere ganger!

 

4 kommentarer
    1. rundtomkringtrorjeg: Feber er jo faktisk værre enn fyllesjuka, dessuten har man jo kun seg selv å takke for fyllesjuka, så ingen sympati! hehe 🙂 Gleder meg til morgendagens økt jeg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg