Bånn gass!

Jeg har lenge slurvet med kostholdet. Selv om alle (Ok noen) måltid har vert gjennomsnittlig sunne, så har jeg kost meg mye med potetgull, sjokolade og is, selv på hverdag. Nå er det slutt! Fra nå av skal jeg spise mer grønt, mer protein og holde meg unna stivelse og sukker. Kostholdet mitt skal bestå av frukt, grønt, cottage cheese, kesam, egg, kjøtt, fisk og kylling! 

Jeg er bare nødt til å holde meg sterk, for kostymet til bursdagen min (Som er mindre enn 2mnd til) viser en del hud, og sånn som jeg ser ut nå; en del sideflesk.
Hvorfor kunne ikke jeg vert født med samme utgangspunkt som de i klassen? En etter en kom vandrende inn med pizza fra kantina idag, og de holder seg like tynne, mens jeg la vel på meg bare av lukta. Dessverre må man bare spille med kortene man får tildelt, uansett om man sitter med alle jokerne..

Ønske meg lykke til da, og kom gjerne med superduperfettreduserende tips, evt proteinrike mellommåltid!

 

7 kommentarer

Siste innlegg