Semi-sadistisk?

Det er da meg (med mindre begrepet er missforstått). Idag er andre gang jeg får med en ny øvelse på gruppetrening som gjør vondt helt inn i sjela å utføre.

Forrige øvelse var "shake" hvor man holder ei kettlebell-kule opp ned og fører den frem og tilbake i brysthøyde så raskt som mulig. Idag viste jeg frem "rocket squat" som er to korte hopp og et langt som går rett ned i knebøy. Det er liten tvil om at det er en effektiv øvelse; men desto vondere å utføre!

Det verste er jo at jeg gjør det frivillig fordi jeg elsker nye øvelser (så fremt jeg får de til). Nye øvelser er alltid vonde og forhatt; men også veldig effektive og det elsker jeg!

Jeg var sykt utslitt så og si under hele treningen, men likevel koste jeg meg masse! Disse gruppetimene er blitt mitt “fristed” og deltagerne min familie, og det er ingen plass jeg heller ønske å være (uansett hvor smertefullt det er).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg