Byen i mitt <3

Siden jeg er halvt Trønder er det vel ikke særlig rart at jeg elsker Trondheim. Jeg var faktisk på vei til å søke jobb her og flytte i sommer, men så ble livet på Sunndal veldig bra, så søknaden ble aldri sendt.

Idag har jeg og Andreas vert på “shopping” hvor det eneste som ble kjøpt var en awesome topp fra Carlings. Etter shoppingen spiste vi middag på “Lille” på Torget. 

Deretter dro vi for å besøke besteforeldra mine på det vi trodde var en kafeteria, men som viste seg å være et eldresenter. Så vi har tilbragt mesteparten av kvelden på gammeldans, avsluttet med et foredrag fra tidligere fotballstjerne Gøran Sørlot. Både jeg og Andreas ble veldig inspirert av foredraget for han kom med mange viktige punkt. Han fortalte om hvordan det norske landslaget var like sterke som det engelske på grunn av hvor tett de var på hverandre, og hvor godt kjente de var. Det å jobbe i et godt og positivt miljø med folk man stoler på har alt å si, og det er noe jeg kjenner meg igjen i. I kettlebellklubben, og generelt alle vi som trener kettlebell, så har vi det gode miljøet som er en stor del av grunnen til at så mange ønsker å delta. Det er ikke bare trening, men sosialt samvær blant venner, med god stemning. 

Denne dagen har rett og slett vert veldig kjekk, og i morgen gleder jeg meg til første tur innom pirbadet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg