Dobbeløkt!

Idag hadde jeg, Andreas, Kolbjørn og Stig ei trening på Impulse. Jeg var (og er fremdeles) støl i absolutt alle musklene i kroppen, så det ble bare løping, markløft og rundt-om-kuking på meg (dette eksisterer).

Etter vi var ferdigtrente dro jeg og Andreas hjem og spiste lunch, før det ble klesskifte og tur!

Vi dro mest på tur for å prøve å nå tak i solen, og greide det etter omtrentlig en times gåtur!

Det var helt nydelig å nå tak i sola igjen etter flere måneder i mørket, så det gjorde helt klart noe med humøret!

Neo virket også overlykkelig over sola og ikke minst det å løpe fritt i skogen!

Neo er da ikke særlig glad i å bli tatt bilde av. Samme reaksjon hver gang mobilen kommer frem!

Det var en nydelig tur, selv om vi måtte snu en 5-10min fra toppen grunnet råtten snø og vind!

Hva har du trent idag?

8 kommentarer

Siste innlegg